vineri, 26 februarie 2010

Du-te si joaca-te la scara ta! (sau "Fiecare om are casa lui")

Tocmai ce am citit in ziar cea mai absurda idee de care am auzit vreodata: cica "minunata" primarie (bine cunoscuta anterior pentru multele beneficii pe care le aduce cetateanului de rand) s-a gandit (in lipsa de alte teme mai importante sau urgente, pesemne), la inca o lege: o lege care obliga oamenii care au caini sa ceara acordul in scris al vecinilor lor, pentru a putea avea acesti caini!
Nu vad ce treaba au vecinii mei cu ce anume am eu in casa mea, atata vreme cat nu ii afecteaza pe ei!!
Stiu celebrul motiv ca vai dom'ne, dar miroase atat de urat intr-o casa in care traieste, printre altele, si un caine, numai ca si daca ar fi asa (ceea ce oricum NU E asa, pentru ca acesti caini sunt cam singurele animale de companie care necesita sa fie duse afara pentru a-si face nevoile, unde da, mi se pare normal, logic si de bun simt, sa-i aduni murdaria, ca doar de asta se cheama ca e cainele tau si ai grija de el), deci si daca ar fi adevarata problema cu mirosul in casa, asta e strict problema celor care traiesc si respira aerul din acea casa si nu vad ce legatura ar avea asta cu restul caselor, restul vecinilor, si asa mai departe.
Daca e cumva vorba de galagie, atunci lasati-o balta, ca daca eu pot trai cu vecinii mei de deasupra care asculta manele in continuu, de vineri dupa-amiaza, pana duminica seara (acum nu se aude nimic, cred ca inca n-au ajuns acasa :), atunci cred ca fiecare om poate invata sa se acomodeze cu micile inconveniente ale vietii la bloc (care, evident, nici nu sunt convinsa ca exista - vecinii mei care au caini nu au nici pe departe cele mai zgomotoase apartamente din bloc!)
Am epuizat motivele (cele doua) posibile de invocat pentru sustinerea acestei legi aberante si inchei prin visul meu suprem: sa am o pisica SI un caine! (Doamne, ce idee!?)

2 comentarii:

Cami spunea...

in primul rand minunata, eclatanta si mirobolanta primarie, ar trebui sa se ocupe de sterilizatul animalutelor de pe strada si gasirea unui camin pt ele... apoi ar mai fi vreo 1000 si una de chestii de rezolvat in acest oras si nuuumaaaai apoi ar putea avea tupeul sa nascoceasca asemenea tampenii... doamne fereste in ce lume traim!!!!
si auzi, visul tau nu era sa ai 4 catei si 2 pisici??? :P

Omul antipod spunea...

shhht!
ee, ba da, dar am zis sa fiu mai rezonabila... sa nu par fanatica :)))