joi, 18 februarie 2010

Later edit (Cranberries)

Ei, asta e, mie ideile fixe nu-mi trec repede: s-a stabilit unde vin Cranberries, si anume pe stadionul Arcul de Triumf, care se cheama si Iolanda Balas Soter, adica acolo unde au cantat si Muse, si unde mie mi-a placut mult.
La Muse am fost asa relaxata si neinghesuita acolo si am fost si foarte aproape de scena, incat se poate considera concertul ideal (mai ales deoarece cantau cine cantau :)
Si acum, tot acolo vin si Cranberries. Biletele au diverse preturi, dintre care eu imi cumpar maine bilet in gazon A (unde am avut si data trecuta, si cum ziceam, a fost foarte "up close and clear" si fain totul). De-abia astept sa-i vad si pana una alta, am vizionat cum a fost cand au cantat in Ecuador:



P.S. Aerosmith in Romania, pe 18 iunie !!! Evident ca merg ;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Este Stadionul Arcul de Triumf (adica Stadionul de Rugby). Iolabda Balas Soter e alaturi:)

Omul antipod spunea...

la ei pe site scrie ca e vorba de stadionul Iolanda Balas Soter, si am presupus ca stadionul de rugby se mai cheama si asa...
e in regula oricum, eu ii astept acolo :)

Omul antipod spunea...

aha, acum au modificat. ieri si alaltaieri nu scria stadionul Arcul de Triumf, acum s-au prins de greseala.