sâmbătă, 20 martie 2010

Am luat-o razna !

Pentru ca am avut cel mai frumos vis: rasfoiam un ziar (ceva de genul ziarelor care se dau gratis la metrou) si am ajuns la o pagina cu multe articolase din alea mici pe margine, unde ce vad eu ca scrie?? "Daca vreti sa-i vedeti pe REM in concert, acum este momentul, in club nu stiu care, samd. Biletele costa 50 lei."
Oaa, am ramas masca si am inceput sa ma panichez (in vis fiind) ca daca nu mai sunt bilete, ca la pretul asta probabil demult s-au vandut si ca acum trebuie sa fac cumva si sa cumpar repede bilet, plus ca nu intelegeam de ce costa asa de putin, si ma intrebam oare cati oameni ar intra intr-un club, orice club ar fi, ca nu cred ca multi, si tot asa :))
Eram asa bucuroasa de stirea astaaaa.
Si dupa ce m-am trezit, m-am dus repede sa ma uit in "Adevarul de seara" pe care il aveam de ieri de la metrou, dar nu apucasem sa citesc nici un titlu, si am cautat stirea asta mult si bine...
Nu era :((

4 comentarii:

Stefanela spunea...

in vise sunt de multe ori mai bucurosi decat in realitate, asta in caz ca nu ai cosmaruri nedorite..
:(

Stefanela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Omul antipod spunea...

ndam...
nu numai mai bucurosi, mai "in multe feluri"

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.