joi, 11 februarie 2010

Cranberries - 20 iulie, undeva prin preajma !!



Azi am auzit prima oara data exacta cand vin Cranberries in Romania: pe 20 iulie. Auzisem eu zvonuri cum ca in turneul asta nou o sa vina si in Romania, dar nu eram convinsa. Eu renuntasem demult la ideea sa-i vad live, pentru ca stiam ca s-au despartit demult, si ca oricum nu mai canta..
Dar ce sa veeezi? S-au reunit si pleaca in turneu in o gramada de tari, si uite ca ajung si la noi.
Fara sa trebuiasca sa fac vreo petitie sau ceva, mi s-a indeplinit o dorinta fara sa o spun cu voce tare, cred ca si fara sa o gandesc. Sper ca pana saptamana viitoare se lamuresc organizatorii unde o sa fie concertul si cat costa un bilet "pe scena" :)), ca vreau sa cumpar bilet prima!

3 comentarii:

Stefanela spunea...

ce tare! sa mergi, sa mergi la concert! or sa vina si in Madrid, insa e destul de scump biletul aici...si cred ca nu o sa merg! :( sigur la noi e mai ieftin! :p

Photography Lady spunea...

http://rumanica.blogspot.com/

blogul meu...cum de nu esti inca acolo, cititor?

Omul antipod spunea...

pai si eu vroiam sa merg sa-i vad la Londra, si cand am vazut cat costa un bilet, m-am razgandit :( dar de-abia astept sa merg aici la concert.
pai sunt cititor, tu Stefania, dar nu ma trec nu stiu unde (ca asa am impresia ca trebe ca sa apar oficial). sunt cititor si atat :)