sâmbătă, 13 februarie 2010

Mary and Max

Sa va spun despre un desen cum n-am mai vazut demult. Se cheama "Mary and Max" si e atat de frumos facut, atat de frumos compus, povestit, vazut si desenat, incat m-am minunat de el mult si bine, in timp ce si dupa ce l-am vazut.
Si e despre o poveste adevarata (pe care n-o s-o spun aici, evident).
O poveste care nu e amuzanta in stilul "Ice Age", dar e amuzanta altfel, prin detalii, prin asemanari neasteptate intre doi oameni de pe continente diferite, cu vieti diferite si cu varste atat de diferite. E despre multe lucruri simple care formeaza multe momente, importante in alt fel pentru fiecare om.
Mie mi se pare o capodopera cum n-am mai vazut demult si ma bucur ca e bazata pe o poveste adevarata :)
Trailerul pentru "Mary and Max" e asa:

Niciun comentariu: