marți, 2 februarie 2010

Sparta si Loki

Am descoperit de multa vreme un cantec care m-a inveselit tare, atunci cand l-am auzit/vazut prima oara, si de atunci ma distrez cu el de fiecare data cand il vad, pentru ca n-am cum altfel.
Si acum de ceva timp, intru zilnic sa-l vizionez, pentru ca mi se pare genial. Plus ca oricat de racita sau suparata as fi, daca am vazut un film trist, daca am avut o zi proasta, daca m-am trezit deja obosita, orice mi s-ar intampla, daca ma uit la clipul cu Sparta, raman razand asa singura, ceea ce mi se pare muuuult mai convenabil :))
Clipul cu Sparta e facut de nenea care "repeaza" cantecul, care e stapanul lui si care cred ca e putin nebun ;)



Iar acum mai nou, mai are un motan pe care il cheama Loki (Sparta fiind, desigur, tot motan ;) Si au un canal propriu pe Iutub, care se gaseste pe adresa asta:

http://www.youtube.com/TheMeanKitty

Niciun comentariu: