sâmbătă, 3 mai 2008

Tot despre ploaie



Ma repet: mie imi place asa mult cand ploua !! Adica ma rog, ca sa se inteleaga cam cat de mult, am sa spun asa: asta e motivul pentru care m-as muta in Anglia. Nimeni nu intelege notiunea asta, cum sa vrei dom'ne sa te ploua zi si noapte zi si noapte, indiferent de anotimp, si in plus sa ai si o stare neintrerupta si destul de monotona de plictiseala (sau si mai rau, de depresie). Pai uite asa, simplu. Eu as vrea. Probabil ca la un moment dat m-as plictisi si eu de acelasi anotimp "ploistic" care nu se mai schimba niciodata, si admit ca intr-adevar si mie mi se face usor somn cand ploua. (Asta ca efecte general raspandite de ploaie la oameni). Dar in afara de asta, eu nu sunt deprimata deloc cand ploua, nu-mi vine sa ma dau cu capu' de pereti si nici sa ma arunc in fata primului tramvai. Iar daca nu stau foarte mult timp asezata intr-un singur loc, pot sa garantez ca nici nu o sa adorm:) Mie mi-e cel mai bine cand ploua. Daca ma trezesc dimineata si constat ca afara ploua, atunci incepe o zi buna pentru mine. Si cel mai frumos lucru despre ploaie este sa te plimbi pe sub ea.

Niciun comentariu: