duminică, 18 mai 2008

Kylieeee






Pai desigur, am fost si la Kylie la concert. Am vrut sa merg pentru ca stiu ce spectacol fain face ea de obicei in concert, stiu ca e totul colorat si vesel si frumos, si mai stiam ca mie imi place dintotdeauna Kylie. Si am si un reper: "I Should Be So Lucky". De atunci o stiu pe Kylie si de atunci imi place.
Si ieri mi-a confirmat asteptarile. A fost asa cum credeam eu, numai ca n-a fost asa de fain ca la Muse (pentru ca am avut bilet in gazon B), pentru ca singurii cei mai inalti trei oameni din tot stadionul formasera un sir indian in fata mea (iar Kylie oricum e mica de inaltime si greu de vazut de la bun inceput :)), si pentru ca a intarziat ceva inceperea concertului.
Dar am reusit sa ii fac cateva poze, pe bajbaite, in directia in care banuiam ca e ea, sau dupa ce saream de cateva ori ca sa fiu "precisaaaaa" ca stiu cam in ce parte a scenei era (ca se misca destul de mult).
Mi-a placut de Kylie. Acum urmeaza Manic Street Preachers si Alanis Morissette pentru mine :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

la Alanis Morissette viu si eu ;)

Omul antipod spunea...

pai poate ne-om intalni pe acolo :)