luni, 12 mai 2008

Am fost la circ

Astazi am fost pentru prima oara la circ (presupun ca pentru prima oara, pentru ca daca am mai fost, nu-mi mai amintesc :)
Si surprinzator, mi-a placut. M-am mirat ca mi-a placut, pentru ca eu am fixurile mele bine stabilite in timp si spatiu, printre care si acela cum ca animalele care "lucreaza" la circ sunt animale chinuite, care viseaza sa alerge libere dupa o antilopa prin Africa (tigrii), sa alerge pe campii (caii), sa zboare pe cer (acvila pe care am vazut-o azi, de exemplu), si as putea asa sa tot insir activitati alternative.
Dar m-am razgandit. In sensul ca tigrii pe care i-am vazut azi probabil nici nu au avut ocazia sa vada ce inseamna jungla, pentru ca s-au nascut in captivitate. In cazul asta, tot imi pare rau de animale, dar intr-o masura in care imi pare totusi bine ca n-au fost luate de nicaieri ca sa fie aduse la circ, pentru distractia oamenilor (despre care am in general o parere proasta).
Si inca un lucru care m-a bucurat: animalele sunt ingrijite, se vede ca nu sunt neglijate si se vede ca sunt iubite.
Mi-a placut la circ. Iar artistii de circ m-au fermecat cu urcarile si coborarile si urcarile si coborarile si aruncarile si prinderile lor si m-au lasat cu gura cascata.
E frumos la circ. Pana la urma.

Niciun comentariu: