luni, 5 iulie 2010

Traiasca Stadionul Arcul de Triumf!

Care-i treaba cu Zone Arena asta? Acum ca e gata, toate concertele din Romania trebe neaparat sa fie acolo, inteleg, nu? Pe langa ca e foarte departe de mine in general, mai e de mers foarte mult de la metrou pana ajungi. Iar Stadionul Arcul de Triumf era aproape de mine si era foarte fain de concert la care am si eu bilet la Gazon A, cum e Cranberries de exemplu, pentru ca am mai fost acolo la concert tot in Gazon A si am vazut foarte bine, plus ca nu m-a inghesuit nimeni si am plecat si cu tramvaiul acasa, pentru ca e aproape de mine si ma aduce direct.
Sunt foarte suparata!! :(

3 comentarii:

Anonim spunea...

un stadion implica o miscare sportiva, nicidecum concerte decadente, ha,ha.
e stadionul federatiei de rugby, mama. si iarba aia isi revine greu, dupa ce o terfelesc spectatorii.
zona arena e o locatie misto, doar ca dau astia stingerea la ora 23.
mie imi place foarte mult la arenele romane. e o locatie beton. victor

Omul antipod spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Omul antipod spunea...

la arene n-am fost niciodata.
eu inteleg treaba cu iarba, asa e, numai ca in conditiile in care oricum sunt concerte la stadionul arcul de triumf si in general in muuuulte stadioane, si pentru ca am si fost deja acolo si mi-a placut cel mai mult, si oricum aia era locatia initiala, nu inteleg de ce trebe mutate tooooateee concertele care se fac in romania acum la zone arena aia, de la capatul pamantului :((