miercuri, 7 iulie 2010

Ce-mi doresc eu mie, muzicaliceste..

E necesar pentru mine si sanatatea mea sa fac o lista cu ce trupe imi doresc sa mai vina in Romania :)
Sunt asa:
1. R.E.M. - din motive obiective ;)
2. Red Hot Chili Peppers - pentru ca ar fi un concert foarte foarte meseriash.
3. Beautiful South - care nu cred ca mai canta, dar tare mi-as dori sa-i vad :(
4. Skunk Anansie si Garbage - ca sa fiu si eu dura la un concert :P
5. Travis - ca sa fiu sensibila la un concert :)
6. U2 - cum de ce?
7. Cardigans. Pentru ca sunt Cardigans :P
Si doar la astea m-am gandit acum (aaa, si Dandy Warhols, pentru ca sunt foarte tari), intr-o strafulgerare de gandire care m-a obligat sa fac lista, pentru ca numai asa o sa se si intample concertele :)
Plus toate trupele faine pe care le-am vazut deja in concert, as vrea sa mai vina si ei, ca as mai merge. Coming next, CRANBERRIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEES!!!

Niciun comentariu: