sâmbătă, 17 iulie 2010

O tara cu apa!

Am bifat inca un motiv pe lista pentru plecat in lume. E a treia oara (cam a treia saptamana), cand in aceeasi perioada a saptamanii, nu avem apa, doar ca de data asta, nici un fel de apa, deloc! Acum o saptamana nu curgea deloc apa la baie, dar curgea apa rece la bucatarie, iar acum 2 saptamani, curgea apa rece si la baie si la bucatarie.
Acum cica s-a spart teava principala, ceea ce e alta problema decat ce se intamplase acum cateva saptamani. Numai ca teava asta principala se mai tot sparge tot asa, cu o periodicitate mai mare, si tot se intampla ceva cu ea, in general vara, desigur.
Si am inteles ca pana la 4-5, nu o sa fie apa deloc..
Acuma, eu ma descurc de minune si cu apa rece, adica daca ar fi curs macar apa rece, tot era o realizare, din punctul meu de vedere. Dar asa, ca si acum o saptamana si acum doua saptamani, nu pot nici sa fac curat ACUM, SAMBATA, cand e ziua mea de facut curat, pentru ca acum sambata, sistematic, nu curge apa.
Stiu ca in alte orase nu curge apa de nici un fel zile la rand (cum s-a intamplat si la noi, prima oara cand a inceput iar perioada de oprit apa pe anul asta). Ceea ce e mult mai crunt.
Dar si sa-mi spuna ca "e de la teava aia, care iar s-a spart", pai faceti, oameni buni, ceva util si care sa dureze, la teava aiaaaa, ca am impresia ca de fiecare data cand e o problema, este pentru ca tot ce se "repara" anterior, se repara de mantuiala. Asa cum se face mai tot pe aici pe la noi.
M-am saturat de metoda asta!

2 comentarii:

Anizotropia spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anizotropia spunea...

Asa e, se intrerupe apa si-n alte zone din tara, dar alea nu sunt Capitale de Tari Europene!!!!