luni, 4 august 2008

Cel mai frumos oras







Care e motorul din spatele unui oras? Adica ce-l face pe el sa fie asa frumos si asa de altfel incat sa-ti doresti si te muti acolo?
Pentru mine asa un oras este (si a fost dintotdeauna) Brasovul. De cand ma stiu.
Am fost zilele trecute din nou prin Brasov, dupa mult timp care trecuse de cand fusesem ultima oara sa ma plimb pe strazile pe care le stiu doar eu. Si la fel de mult am resimtit ca eu acolo vreau sa stau.
E un oras asemanator cu Praga (idealul meu :), doar ca e la o scara mai mica. Deci intruneste cu succes tot ceea ce-mi doreste mie inimioara: cladiri vechi, foarte multe cladiri vechi, munti in jur, aer curat, apa rece si ok de baut la chiuveta (asta nefiind neaparat un criteriu dupa care imi aleg orasul de resedinta :)), strazi si stradute pe care sa te pierzi si sa te regasesti din nou.
Acolo totul e asa cum ar trebui sa fie.
P.S. Unde mai pui ca mi-am cumparat "Amurgul templierilor" de la Brasov, cu ocazia asta? :)







8 comentarii:

Anonim spunea...

tare frumos brasovul, dar mie parca mi place mai tare sibiu. adica as locui acolo!

Omul antipod spunea...

mie Brasovul :)
sunt asemanatoare, oricum, dar eu raman la Brasov.

innuenda spunea...

Nu vreau să îţi stric impresia bună despre Braşov, dar...ai fost vreodată în Gara Braşov?

E gara de Nord plus Obor plus Ferentari la un loc! Acela a fost primul meu contact cu Braşovul şi, din păcate, mi-a alterat şi prima mea impresie.

Nu mă pot apropia de un loc sau de o persoană care, în loc de linişte şi siguranţă, îmi exprimă frică.

innuenda spunea...

Am vrut să zic "inspiră".
Şi am mai vrut să spun că îmi plac mult fotografiile tale! Ai talent!

Omul antipod spunea...

pai e urat in gara, dar cam asa e in toate garile de la noi. plus in aia din Praga, care m-a frapat, pentru ca era mult, dar muuult mai murdara decat cea din Bucuresti (de Nord, plus Obor, plus Ferentari :)))
dar eu trec peste gari si ma concentrez pe orase. uit repede ce urata era gara, cand incep eu sa ma plimb pe unde vreau :)
iar eu sunt legata si putin "familistic" vorbind, de Brasov..
ma bucur ca iti plac pozele mele ;)

Omul antipod spunea...

si bun venit pe la mine, Innuenda! :)
ca uitai sa precizez.

Diana Adela Martin spunea...

pt mine motorul braosului este turat de bucatari si cofetari: casa hirscher, cofe vatra ardealului. kurtosz colaci, prajituri cu miere

Omul antipod spunea...

@ diana: uite ca asta n-am incercat.
adica nu m-am avantat pe deplin in arta culinara brasoveana, dar promit sa o fac :)