miercuri, 30 iulie 2008

Eu si Uriah Heep :)


De ce am ajuns sa ma mandresc ca m-am retinut discret astazi sa cumpar o carte? (Bine, de fapt trei, dar oricum si daca ma hotaram, probabil cumparam una dintre ele).
Sa ma mandresc in sensul ca ma gandesc: "Foarte cugetat din partea mea, ca banii nu dau pe afara si mai bine o cumpar altadata, ca doar o sa existe pentru ceva vreme, nu se termina stocul de carti care ma intereseaza pe mine atat de repede."
Dar altadata tot atatia bani o sa am. Si m-am descurcat foarte bine cu ei, totusi, asa ca de ce n-as cumpara-o ACUM?
Lucrul asta mi s-a revelat cand deja parasisem libraria care gazduia toate aceste carti, dar oricum, e promitator gandul.
Cartea nu e extraordinar de scumpa, se incadreaza in cotele moderne actuale de preturi pentru carti, ca mai toate au standarde mai ridicate acum. Si la urma urmei, sunt carti dom'ne; daca tot sunt taiati copaci (nu am trecut peste ce am scris in ultimul post :)), atunci sa platim pentru asta.
Asa ca maine am sa o cumpar.
Cartea se cheama "Amurgul templierilor" de Hanny Alders si ar face bine sa fie faina asa cum o cred eu (in mare parte, istorica; doar de aia sunt fan "Regii blestemati", daca e in acelasi limbaj si are acelasi nivel de respectare a realitatii istorice, atunci e pentru mine).

Celelalte doua carti pe care mi le doream de acolo sunt: "Pamantul de sub talpile ei" de Rushdie si "Zapada" de Pamuk. Asta in caz ca vrea cineva sa-mi faca o surpriza :)))

4 comentarii:

Anonim spunea...

am eu pamantul de sub talpile ei! daca treci pe la mama, precis ti o da!

ps: am nepotica!

Omul antipod spunea...

pai da mah, dar stii cum sunt eu: daca e de Rushdie, trebuie sa o am!!
ps: de cand ai nepotica? cum o cheama? e fetita varului tau?
felicitari!!

Anonim spunea...

s a nascut pe 7 iulie (!), o cheama laura andreea ines (!). da. multumim!

poze aici:

http://www.flickr.com/photos/laura_andreea_ines/

ps: dupa ce te uiti poti sa stergi commentul.

Omul antipod spunea...

nu merge adresa cu pozele, am incercat in mai multe feluri sa intru :(
oricum, buna zi sa se nasca atunci :))
nu sterg nici un comentariu, e blogul meu si fac ce vreau cu el, eeeeee !!!