sâmbătă, 14 iunie 2008

Niste liniste pentru creierul meu!!

Oriunde ma duc, se construiesc lucruri. Cladiri, toalete, scari, in general lucruri care erau in buna stare de functionare si nu necesitau nici o imbunatatire, absolut in nici un sens.
Si asta se intampla de cateva luni.
Iar cand spun "oriunde", ma refer ca peste tot. Sa incep cu momentul in care ies in lume: in fata blocului meu, intr-o curte in care a locuit o batranica de cand eram eu mica, nu mai exista nimic din gospodaria ei si acum se inalta inca o cladire noua, despre care am senzatia ca o sa fie si ceva care sa ajute socializarii si imprietenirii intre oameni, adica un restaurant sau o carciumioara, nu stiu exact...
Apoi, cand sa ies iar la suprafata, in pasajul de la Universitate tot darama oamenii aia la scari si le fac la loc, de mult timp, nici nu-mi mai amintesc cand au inceput. Iar saptamana asta au atentat exact la partea de scari pe care urc si eu zilnic, pai nu?
In sfarsit, cand ajung la mine la scoala, ei binee, acolo "problematice" erau toaletele. Care arata acum ca dupa un razboi destul de dramatic, adica interiorul lor este complet daramat, iar acum tot construiesc la ele sau ceva fac ei. Asta intamplandu-se, desigur, la 5 metri de usa biroului meu.
In asa fel incat, atunci cand nu ii aud pe cei de afara care maltrateaza scarile de la pasajul de la Universitate, ii aud pe astialalti, la 5 metri si o usa inchisa departare de mine.
Si acasa, bineinteles, sunt astia cu restaurantul lor.
Cam asa m-am prins eu ca oriunde ma duc, degeaba. Tendinta asta in "modernizarea" orasului este peste tot unde sunt si eu.
Aaa, si mi-am mai amintit ceva. Cand sa beau si eu un cico la o terasa in centrul vechi al orasului meu drag si aflat in ample lucrari de modernizare si infrumusetare, acolo se aflau niste masinarii imense, care scoteau piatra cubica si o puneau in remorca unui camion. Activitate inceputa dupa ce ma asezasem si incepusem sa ma relaxez, ca doar nu inainte.

5 comentarii:

RazvY spunea...

Oricum ... azi construim si maine demolam ... plus ca spatii verzi ... nu mai exista ;)

Omul antipod spunea...

stiu, asa e...
dar daca ma mai gandesc si la copaci si ca ei nu mai existaaa, ma "deprimeeez" :((

Anonim spunea...

asa m-a amuzat articolul asta, ca a trebuit sa-ti zic ceva. pai draga mea, ia sa vezi cum e la mine la munca... aici tot timpul e zgomot, de la tot felul de pompe si alte alea pe care eu nu le cunosc. si dupa cateva zile asa de bine ma obisnuiesc cu zgomotul incat nici nu-l mai remarc. si mai ales cand dorm, daca se opresc pompele si se face liniste, ma trezesc.

Diana Adela Martin spunea...

:) avem urechi care aud pana haat departe. intr-un an urechile mele au auzit si dimineata si seara tot felul de lucrari de constructie: a salilor facultatii in care invat, a unei noi liniei de metrou, chiar vizavi de apartament, a sinelor de tramvai.
urechile noastre sunt de vina, cred

Omul antipod spunea...

pai da mah oamenilor, dar noi, cei "bystanderi", ce vina avem sa devenim imuni la zgomot (vezi Oanacow) si sa ne "orasenizam" in halul asta?
P.S. va multumesc de comentarii, ca mai aveam putin si renuntam la speranta ca poate imi citeste si mie blogul cineva, undeva, departe, intr-un loc plin de liniste... :))