vineri, 30 aprilie 2010

Who let the dogs out?

Astazi la ora 11 in fata Prefecturii (care am inteles ca este unde era Primaria inainte, adica vizavi de Cismigiu), o sa ne intalnim cat mai multi oameni care iubesc animalele, pentru ca suntem impotriva unor propuneri absurde si ilogice care trec prin capul prefectului acestui maret oras.
Am auzit de propunerea aceasta de cateva zile, dar n-am cate cuvinte imi trebuie ca sa pot vorbi despre asa ceva.. Asa ca ma duc azi sa ma manifest in legatura cu ea, mai bine. Va astept :)
P.S. M-am intors. Bucuroasa ca a fost asa de multa lume, dupa aprecierile noastre, cam 500 oameni :)





4 comentarii:

Cami spunea...

Imi pare tare tare rau ca nu am putut participa si eu:(((
Multumesc din suflet tuturor participantilor si sper ca aceasta lege idioata cu eutanasierea bietelor animalute sa nu fie niciodata aprobata!!!!! altfel, vorba unui tip: sa-l castreze pe prefect, iar daca dupa 7 zile nu il vrea nimeni, sa fie eutanasiat!corect spus, bine gandit!!!!

Omul antipod spunea...

lasa ca poate mergem la marsul de pe 9 mai impreuna ;)

cosmi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
cosmi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.