vineri, 15 ianuarie 2010

Drumul spre nimic

Nu e un lucru nou si nici ceva dupa care ma innebunesc sa vorbesc..
Dar da, suntem pe acea cale, acum ne indreptam inspre "acolo".
Am vazut un film care se cheama "The Road", la care nu mai vroiam sa ma uit dupa primele zece minute, din motive de frica din asta psihologica si deprimare si neputinta si multe lucruri din astea. Pentru ca filmul asta ne arata cum se vede lumea peste vreo suta de ani, poate... Dintr-un punct de vedere obiectiv, care nu ne ajuta pe noi in nici un fel, si care fiind obiectiv, e in acord si cu ce se intampla acum aici, pe planeta asta.
Adica e logic si cu rezultatele "scontate", pentru ca nu pot decat sa presupun ca sunt niste urmari pe care le cunoastem si le asteptam fara nici o grija (ca doar oricum, noi murim pana atunci, nu?)
Nu e un film exceptional, dar e un film apocaliptic, crunt, ingrozitor, cutremurator. Cam asa.
Si nu inteleg cam cand ar fi trebuit sa ma nasc eu, in asa fel incat sa fiu in totala armonie cu tot ce e in jurul meu, adica inclusiv cu oameni, copaci, animale (cu care sunt oricum in armonie, dar e greu cand sunt printre putinii oameni care sunt), cu munti, mari, cer, nori, vant, ploaie, soare, si toate astea sa fie si ele in armonie cu restul. Nu imi dau seama cand...
Oamenii au fost intotdeauna asa de egoisti sau indiferenti sau rai sau de "conteaza numai daca ma afecteaza pe mine, ce-mi pasa de restu'?", de nesimtit de ignoranti si de sensibil de prosti in nestiinta??!
Cred ca poate cu Ardi m-as fi inteles bine.. Ea traia destul de demult aici unde traim noi acum, suficient ca perioada de timp care ne separa incat sa ma simt in totala armonie de care ziceam mai sus.

4 comentarii:

Paul Grigoraş spunea...

Bună ziua.

Vreau să vă rog şi pe dumneavoastră, la fel cum am rugat şi pe alte persoane publice, sau simpli cetăţeni, să spuneţi ce părere aveţi despre faptul că Radu Stroie a fost surprins în campania electorală făcînd cadouri votanţilor din circumscripţia sa, adică celor care urmau să iasă la vot. Ştiţi că acest lucru este atât ilegal, cât şi imoral. Credeţi că merită în urma acestor fapte lipsite de moralitate să reprezinte pe români în Parlament?

Întrebarea nu are ca scop lămurirea de valori politice, ci morale.

Aştept cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră.

Mulţumesc.

Omul antipod spunea...

pai eu cred ca daca ati fi fost putin mai atent sau interesat, ati fi putut sa intrebati sau sa discutati ceva in legatura cu ce am scris eu aici, si atunci as fi avut ce sa va raspund :)
din pacate, postul meu nu este despre domnul Radu Stroe si nici despre Honorius Prigoana.

Paul Grigoraş spunea...

Este adevărat, ceea ce am întrebat eu aici nu are legătură cu articolul unde am făcut comentariul. Am dorit să intru însă în dialog pe bloguri (alte posibilităţi de dialog nu am) cu cât mai mulţi oameni pentru a le afla părerea în legătură cu acest subiect al moralităţii în politică, şi în poporul român. Este dacă vreţi un mic sondaj de opinie. Vă rog să mă iertaţi dacă am părut nepoliticos prin faptul că nu am fost la subiect. Moraliatea cred că este o problemă importantă în acest moment la noi, fiindcă se simte o puternică lipsă a ei.

Omul antipod spunea...

se simte o puternica lipsa a moralitatii, cum spuneti, in viata politica din tara noastra de mult timp. deci nu vad de ce ar trebui sa fie asta un moment definitoriu, in sensul asta.
in plus, daca am lucruri de reprosat, ele nu sunt in nici un caz pentru un membru al PNL (ca sa nu mai spun ca nu cred orice "a fost surprins facand..." pe care il aud).
daca va intereseaza opinia mea, atunci va pot spune ca odata cu ultimele alegeri, am luat hotararea ca este destul de complicat sa mai stau in tara mea pana la urmatoarele alegeri.. suntem in regres continuu, si nu sunt obligata sa suport asta, mai ales ca nu ma reprezinta si nu pentru bataia asta de joc am votat.
deci in urma alegerilor, am sa incerc sa plec in alta tara de indata ce am sa am mijloacele.
cam asta e parerea mea.