miercuri, 30 aprilie 2008

Avut si "neavut" bani

Ce le spune oamenilor sa cerseasca? Si aici ma refer la oameni nu mult mai saraci sau mai bogati decat mine, ci ma refer la oameni cu acelasi nivel de "bunastare" pe care il am si eu.
In aceasta ordine de idei, eram la chioscul de bilete RATB si cumparam bilete. Moment in care vine un nene in spatele meu si incepe sa vorbeasca mult si neinteligibil, dar indeajuns de clar incat sa-mi dau seama ca vrea sa-i dau niste bani. Se intampla ca de cateva zile, eu chiar nu prea mai am bani, ca sa nu mai spun ca eu cand dau bani, o fac pentru o anumita categorie de oameni, care nu-i include pe cei care cer bani atat de "pe fata" si insistent.
Asa ca mi-am luat biletele si in timp ce ma indepartam, am auzit:
"Aveti cartele din alea de 15 lei?"
Era domnul din spatele meu, care isi rezolva acum problemele cu adevarat importante din viata lui.

Niciun comentariu: